Κοντά στο Σιδηροδρομικό Σταθμό,,λειτουργούσε το σκυρωρυχείο των Σιδηρόδρομων Θεσσαλίας και αργότερα των Σιδηροδρόμων Ελληνικού Κράτους. Δεν γνωρίζω την ακριβή χρονολογία που σταμάτησε. Υπάρχουν κάποια μηχανήματα εκεί, σπαστήρες, τα οποία από ότι μου είπε ένας καλός φίλος ήρθαν με το σχέδιο Μαρσαλ.
Πηγή : μαρτυρία και βίντεο του κου Γιάννη Αρμενίδη
Σκυρορυχείο Φαρσάλων ιδιοκτησίας ΣΘ/ΣΕΚ/ΟΣΕ , το οποίο λειτούργησε σύμφωνα με τις μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες μου έως το 1985 περίπου, διέθετε κτήριο γραφείου κίνησης και γεφυροπλάστιγγα, στο πάνω μέρος του είχε γραμμή ντεκωβίλ εύρους 60 εκ και στο κάτω μέρος τρείς γραμμές μετρικού εύρους οι οποίες συνδέονταν με τον κύριο άξονα Βόλου-Καλαμπάκας, το σκύρο που παραγόταν προοριζόταν για την επισκευή της επιδομής της γραμμής
Πηγή : έρευνα κου Β.Χωριάτη
Αν χρησιμοποιήσετε πληροφορίες και στοιχεία που περιέχονται στις ιστοσελίδες vidarchives.gr, vidaomada.gr, vida-omada.blogspot.com και στο συνοδευτικό χάρτη παρακαλούμε πολύ να χρησιμοποιήσετε τις ακόλουθες αναφορές:
ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ
Βακαλοπούλου Μ., Δανιήλ Μ., Λαμπρόπουλος Χ., Φασουράκης Η. (επιμ.), 2017, Βιομηχανικά Δελτία Απογραφής (www.vidarchives.gr).
ΓΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ
Γιάννης Αρμανίδης, Σοφία Καλλέα, ΣΚΥΡΩΡΥΧΕΙΟ Σ.Θ. - Σ.Ε.Κ. ΦΑΡΣΑΛΑ, στο Βακαλοπούλου Μ., Δανιήλ Μ., Λαμπρόπουλος Χ.,
Φασουράκης Η. (επιμ.), 2017, Βιομηχανικά Δελτία Απογραφής (www.vidarchives.gr/reports/2020_02_1246).
Στείλτε μας σχόλια / παρατηρήσεις