Ο σταθμός Κοζάνη δεν κατασκευάστηκε κατά τη διάρκεια των εργάσιων για την κατασκευή του τμήματος Καλαμπάκας-Κοζάνης-Βέροιας το οποίο που δεν λειτούργησε ποτέ. Κατασκευάστηκε τελικά τα πρώτα έτη της δεκαετίας του 1950 (1951-1954) , με τη διακλάδωση της γραμμής από το σταθμό του Αμύνταιου προς Πτολεμαΐδα και Κοζάνη (πηγή: Οι Ελληνικοί Σιδιρόδρομοι, η διαδρομή τους από το 1869 έως σήμερα σελ. 125)
Σταθμός Κοζάνης
Οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι η διαδρομή τους από το 1869 έως σήμερα (συλλογικό έργο) 1998
Αν χρησιμοποιήσετε πληροφορίες και στοιχεία που περιέχονται στις ιστοσελίδες vidarchives.gr, vidaomada.gr, vida-omada.blogspot.com και στο συνοδευτικό χάρτη παρακαλούμε πολύ να χρησιμοποιήσετε τις ακόλουθες αναφορές:
ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ
Βακαλοπούλου Μ., Δανιήλ Μ., Λαμπρόπουλος Χ., Φασουράκης Η. (επιμ.), 2017, Βιομηχανικά Δελτία Απογραφής (www.vidarchives.gr).
ΓΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ
ΗΡΑΚΛΗΣ ΦΑΣΟΥΡΑΚΗΣ, ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ΚΥΡΚΟΣ, ΦΩΤΗΣ ΨΥΡΡΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΡΤΙΠΗΣ, ΝΕΣΤΩΡ ΛΑΠΠΑΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ, ΕΦΗ ΚΑΡΑΛΙΩΛΙΟΥ, ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ : ΒΟΛΟΣ – ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ - ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΣ – ΚΑΡΔΙΤΣΑ - ΤΡΙΚΑΛΑ – {ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ – ΣΙΑΤΙΣΤΑ – ΚΟΖΑΝΗ – ΒΕΡΟΙΑ: «ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ»}, στο Βακαλοπούλου Μ., Δανιήλ Μ., Λαμπρόπουλος Χ.,
Φασουράκης Η. (επιμ.), 2017, Βιομηχανικά Δελτία Απογραφής (www.vidarchives.gr/reports/2020_02_1528).
Στείλτε μας σχόλια / παρατηρήσεις