Πληροφορίες γραμμής Βόλου-Βελεστίνου-Παλαιοφάρσαλου-Καλαμπάκας-Κοζάνης-Βέροιας
Η αποθήκη εμπορευμάτων (όπως και ο σταθμός) Σιάτιστας, υπέστησαν σοβαρές ζημιές στο σεισμό της Κοζάνης-Γρεβενών του 1995 και κατεδαφίστηκαν κατά τη διάνοιξη της Εγνατίας (Δ. Τερτίπης "Εκδρομή στη Θεσσαλία").
Δημήτρης Τερτίπης, ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ,
Δημήτρης Τερτίπης, Εκδρομή στη Θεσσαλία
“Το τρένο της Καλαμπάκας” Ιστορικό και προοπτικές
Καλαμπάκα – Κοζάνη: Το 27% του έργου εκκρεμεί από …το 1932 – Κόστισε 11 εκ. $
Μελέτες επανάληψης των εργασιών στη γραμμή Κ.Κ.Β., ως μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου από τους Σ.Ε.Κ., εκπονηθέντος στις αρχές της δεκαετίας του ’60.
Πετρονώτης Αργ . -Σινάνης Άγγ., «Το τραίνο δεν σφύριξε ποτέ, Ο ημιτελής Σιδηρόδρομος Καλαμπάκας– Γρεβενών –Βέροιας», ανέκδοτη μελέτη, Θεσσαλονίκη 2009.
Αρχείο Οικογένειας Κων. Τσάλτα, έγγραφο Υποδιοίκησης Χωροφυλακής Κοζάνης, 25 Σεπτεμβρίου 1940.
Τράντος Οδ., «Το ιστορικό της σιδηροδρομικής γραμμής από την Καλαμπάκα προς την Κοζάνη».
Αν χρησιμοποιήσετε πληροφορίες και στοιχεία που περιέχονται στις ιστοσελίδες vidarchives.gr, vidaomada.gr, vida-omada.blogspot.com και στο συνοδευτικό χάρτη παρακαλούμε πολύ να χρησιμοποιήσετε τις ακόλουθες αναφορές:
ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ
Βακαλοπούλου Μ., Δανιήλ Μ., Λαμπρόπουλος Χ., Φασουράκης Η. (επιμ.), 2017, Βιομηχανικά Δελτία Απογραφής (www.vidarchives.gr).
ΓΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ
Βαγγέλης Χαρίτος, ΑΠΟΘΗΚΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΣΤΑΘΜΟΥ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ : ΒΟΛΟΣ – ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ - ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΣ – ΚΑΡΔΙΤΣΑ - ΤΡΙΚΑΛΑ – {ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ – ΣΙΑΤΙΣΤΑ – ΚΟΖΑΝΗ – ΒΕΡΟΙΑ: «ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ»}, στο Βακαλοπούλου Μ., Δανιήλ Μ., Λαμπρόπουλος Χ.,
Φασουράκης Η. (επιμ.), 2017, Βιομηχανικά Δελτία Απογραφής (www.vidarchives.gr/reports/2023_04_2614).
Στείλτε μας σχόλια / παρατηρήσεις